Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 132 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Sponzoring a reklama jako zdroj financování fotbalového klubu
Vašendová, Dominika ; Ostrý, Vlastimil (oponent) ; Kysel, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na financování sportovního klubu. Jedním ze dvou primárních zdrojů k zabezpečení této činnosti je sponzoring. Práce se zabývá podstatou a smyslem sponzoringu, jeho typy a cíli. Neoddělitelnou součástí financování sportovního klubu je jeho reklamní využití. Tato část práce charakterizuje druhy a cíle reklam a tvorbu reklamní kampaně. Cílem této bakalářské práce je analýza sportovního sponzoringu a reklamy jako komunikačního nástroje sponzorských společností.
Analýza vybraného sportovního klubu
Doubrava, Tomáš ; Kokeš, Marian (oponent) ; Peričková, Lucie (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce analyzuje fotbalový klub SK Šlapanice. Analýza se zaměřuje zejména na management, marketing, konkurenci, organizační a ekonomickou situaci, ale i na sportovní stránku klubu. V teoretické části práce jsou popsány základní pojmy a analýzy, které budou využity v praktické části. Na základě zjištěných informací a provedených analýz v praktické části budou navržena řešení k lepšímu chodu klubu.
Sponzoring a reklama jako zdroj financování hokejového klubu
Šatníková, Eva ; Fáberová, Markéta (oponent) ; Kysel, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na financování hokejového klubu. Jedním z primárních zdrojů k zabezpečení této činnosti je sponzoring. Další nedílné součásti financování klubu jsou jeho reklamní možnosti. V práci je specifikováno jaké má klub sponzory, jaká je spolupráce se sponzory, co jim klub nabízí za protislužby a jaké pro sponzory plynou výhody ze sponzorování hokejového klubu. Reklamní část je zpracována jako jedna z protislužeb klubu pro sponzora.
Sponzoring a reklama v činnostech CESA
Suchý, Marek ; Lepková, Hana (oponent) ; Nová, Jana (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na problematiku reklamy a sponzoringu neziskové organizace zaměřené na poskytování sportovních aktivit pro studenty Vysokého učení technického v Brně a širokou veřejnost. Práce obsahuje teoretické otázky problematiky, analýzu konkurence a vhodných zájemců a návrh jednotlivých řešení sponzoringu a reklamy.
Analýza financování florbalových klubů
Plíva, Pavel ; Martincová, Romana (oponent) ; Kysel, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá analýzou financování dvou vybraných florbalových klubů, jejíž výsledky shrnují možné zdroje celkových výnosů potřebných pro pokrytí celkových nákladů souvisejících s činností klubů. Popisuje, co je to florbal, jeho historii, jak probíhá financování sportu obecně, jaké jsou typy neziskových organizací a jaké mohou být zdroje výnosů, kam patří například reklama či sponzoring. Součástí práce jsou také dva návrhy rozpočtů pro fiktivní klub při účasti v různých soutěžích.
Sponzoring jako prostředek efektivní komunikace
Bábíková, Kristýna ; Pokorný, Karel (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá sponzorskými aktivitami společnosti Škoda Auto, a.s., které jsou využívány jako jeden z prostředků marketingové komunikace. Hlavním pilířem záměru zefektivnění komunikace je návrh nové strategie využití nástroje sponzoringu, která jej integruje do komplexního komunikačního mixu a prostřednictvím multiplikačního efektu maximalizuje účinek komunikace při současné snaze o naplnění marketingových a komunikačních cílů společnosti.
Organizace volejbalového turnaje
Žejdlová, Kristýna ; Slezáček, Milan (oponent) ; Kundera, Václav (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na organizaci turnaje v plážovém volejbale. V teoretické části se zabýváme jednotlivými složkami marketingu. Praktická část se zaměřuje na samotnou organizaci turnaje a jeho následné vyhodnocení.
Návrhy strategie řízení podpory prodeje firmy
Viková, Miroslava ; Hruška, Stanislav (oponent) ; Mallya, Thaddeus (vedoucí práce)
V diplomová práci analyzuji strategickou pozici předního výrobce energetických nápojů a navrhnout přístupy podporující udržení a zlepšení konkurenčního postavení na trhu. Výsledkem této diplomové práce, by měly být návrhy na zlepšení strategie řízení podpory prodeje firmy Pinelli v oblasti nealkoholických a energetických nápojů. Tyto návrhy by měly být základnou konkurenceschopnosti a zlepšení postavení na trhu.
Sponzoring sportovního klubu synchronizovaného krasobruslení
Slezáková, Monika ; Vacíková, Eva (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na sponzoring vybraného sportovního klubu. Popisuje sponzorství, vybraný sportovní klub (skupinové krasobruslení), návrh na zlepšení komunikace s firmami, získání nových potenciálních sponzorů, reklamní kampaně.
Internet advertising for SME
Molnár, Peter ; Beluský, Vladimír (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
The aim of this work is to point main forms of internet advertising, used by advertising campaign. The other aims are to point on usage of internet advertising in SME and layout of advertising campaign using internet forms of advertising.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 132 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.